Reklamace zboží

Reklamační řád

Během záruční doby (2 roky od data dodání) může kupující uplatnit reklamaci, které vznikly zaviněním výrobce zboží.

Jak to udělat:

  • Pošlete e-mail na adresu info@u-star.cz s informacemi o nákupu a vadách zboží nebo použijte formulář na stránce KONTAKTY výběrem možnosti „Reklamace“. Je dobré, když před odesláním zboží k posouzení můžete poslat fotografie vad.
  • Zašlete nám zboží na adresu našeho skladu: Novákových 380/18, Praha, 18000. ZENDA s.r.o. E-shop U-Star.cz.
  • Po obdržení zboží je zašleme na kontrolu, kterou provede zástupce oficiálního distributora. Vyšetření se provádí do 30 dnů ode dne, kdy zásilku obdržíme do našeho skladu.
  • Po vyšetření vám poskytneme znalecký posudek. Pokud výrobce reklamace bude uznána, můžeme mu vrátit peníze nebo vám nabídneme výměnu za kvalitní produkt z dostupného sortimentu. V případě, že reklamace nebude uznána, bude zboží zasláno na vaši adresu.

Plný postup pro vrácení zboží a finančních prostředků najdete na stránce Výměna a vrácení.