Obchodní a dodací podmínky

Expedice zboží probíhá do 24 hodin!

Standartně odesíláme službou PPL.CZ do ruky. Doporučujeme! )

I. Cena dopravy:

Česká republika
DopravceCena dopravy, KČDobírka, KČ
PPL logo doprava U-StarPPL90,-30,-
Zásilkovna logo doprava U-StarZásilkovna75,-30,-
Česká pošta logo doprava U-StarBalík na poštu125,-30,-
Česká pošta DR logo doprava U-StarBalík do ruky140,-30,-
Výdejní místo U-StarOsobní otběr

Nákup nad 1500,- kč – doprava ZDARMA!

Zásilkovna – osobní převzetí na pobočkách (mapa míst v košíku u „způsob dopravy“)

Osobní odběr na výdejním místě U-star v Praze

Slovensko
DopravceCena dopravy, KČDobírka, KČ
Zasielkovna SK logo doprava U-StarZásielkovna90,-40,-

Nákup nad 2500,- kč – doprava PPL ZDARMA!

Zásilkovna – převzetí v odběrných místech Zásilkovny.sk (mapa míst v košíku u „způsob dopravy“)

Zákazníci ze Slovenska zaplatí při převzetí zásilku doručovací službě hotově v Eurech, částka je přepočítávána dle denního kurzu!

II. Objednání

Podáním objednávky uzavírá zákazník s internetovým shopem U-star právoplatnou obchodní smlouvu dle Občanského zákoníku § 1820 odst. 1)a stvrzuje tím souhlas s tímto nákupním řádem, s podmínkami prodeje výrobků a s reklamačním řádem. Všechny objednávky budou automaticky potvrzeny e-mailovou zprávou na vámi zadanou adresu.

Kupující se touto objednávkou –i ve vlastním zájmu- zavazuje, že jím uvedené údaje adresy, e-mailu či telefonního čísla jsou platné a pravdivé.Na tyto kontakty může být později vyrozuměn s případnými změnami či ohledně dohody času doručení objednávky. Pokud zákazník na tyto vyrozumění nebude reagovat do tří dnů, bude jeho objednávka stornována!

Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě souběžného prodeje zboží v jeho kamenném shopu nebo v případě, že není z vážných důvodů schopen dodat zboží v uvedeném termínu. V tom případě má povinnost kupujícího s touto skutečnosti seznámit zprávou na jím uvedený e-mail či mobilní telefon.

III. Cena zboží

Cena předmětu koupě odpovídá ceně uvedené na stránkách elekronického shopu a kupujícím je akceptována zasláním objednávky. Do ceny zboží není zahrnuto poštovné – u objednávky bude vždy vyčísleno jako zvláštní položka.

IV. Platební podmínky

Kupující je povinen uhradit zboží hotově při převzetí dobírky nebo předem bankovním převodem na účet, jehož číslo obdrží v potvrzovacím e-mailu. V případě platby předem je kupující zvýhodněn nižší cenou dopravy.

V případě neůspěšného předání zboží bude zásilka uskladněna u přepravce maximálně po dobu 7 dnů (Česká pošta, Zásilkovna) nebo 10 dní (PPL).

V. Dodací podmínky

Zboží vám bude v případě dobírky standartně odesláno službou PPL (ev. je možno v košíku vybrat další formy dopravy) a to většinou již do 24 hodin!V případě platby na účet  bude zboží odesláno ihned po obdržení platby.

PPL Vás bude předem kontaktovat ohledně čase doručení! Snažíme se o co největší spokojenost zákazníka a tedy co nejrychlejší doručení, proto počítejte s tím, že zásilka dorazí již jeden až dva dny po objednání!

VI. Pojištění

Zboží je po dobu přepravy řádně pojištěno.

VII. Záruční lhůta

Prodávající poskytuje kupujícímu záruční lhůtu na veškeré zboží dle specifik jednotlivých výrobků od data dodání. Záruční lhůta je stanovena na 24 měsíců. S převzetím zboží obdrží kupující daňový doklad sloužící jako záruční list.

VIII. Odstoupení od smlouvy, vrácení zboží a reklamace

Dle § 1829 Obč. zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Pokud tedy kupující zakoupí špatnou velikost či mu zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat, může ho do 14 dnů od doručení vrátit či vyměnit. Kupující je ze zákona povinen před uplynutím čtrnáctidenní lhůty dopisem nebo emailem informovat prodávajícího o odstoupení od smlouvy a o zaslání zboží zpět! V případě takovéhoto odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží (dle § 1820 odst. 1 písm. g Občanského zákoníku 89/2012)Oznámit odeslané zboží je zákazník povinen i v případě reklamace.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu zboží, které od něho obdržel.

Dle § 1832

  1. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Peněžní prostředky budou vráceny převodem na bankovní účet uvedený zákazníkem v žádosti o vrácení.
  2. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Výměna za jiný model nebo jinou velikost

Pokud vám nevyhovuje velikost, nelíbí se vám barva nebo se rozhodnete pro jiný model, provedeme výměnu do 14 dnů po dodání.

Výběr správné velikosti může být někdy složitý, zvláště pokud jde o boty. Na stránce Velikostní tabulka jsme pro tuto konkrétní příležitost vytvořili průvodce velikostí a tipy pro výběr správné velikosti.

Jak to udělat:

  • Pošlete e-mail na adresu info@u-star.cz s informacemi o objednávce nebo použijte formulář na stránce KONTAKTY výběrem možnosti „Výměna a vrácení“.
  • Ve zprávě uveďte, jakou velikost potřebujete nebo na jaký model chcete zakoupenou položku vyměnit.
  • Po obdržení e-mailu vás budeme kontaktovat, abychom prodiskutovali podrobnosti a navrhli nejlepší možnost.
  • Vrácení bude provedeno na vaše náklady. Chcete-li zkontrolovat dodávku, zašlete nám kód balíku, budeme sledovat průběh dodání.
  • Přijímáme pouze nové výrobky bez jakýchkoli stop opotřebení. Jinak nebudeme moci přijmout váš návrat a vyměnit jej.

Poté, co balíček obdržíme, bude do 2 pracovních dnů od nás odeslán nový. Nová zásilka bude potvrzena e-mailem.

Určitě můžete vrátit nebo vyměnit zboží u nás i osobně.

Vrácení zboží

Nabízíme snadný proces vrácení zboží a vrácení peněz.

Jakýkoli produkt zakoupený na webových stránkách u-star.cz můžete vrátit do 14 dnů od data doručení. 

Jak na to:

  • Pošlete e-mail na adresu info@u-star.cz s informacemi o objednávce nebo použijte formulář na stránce KONTAKTY výběrem možnosti „Výměna a vrácení“.
  • Ve zprávě uveďte podrobnosti a údaje pro bankovní převod (číslo bankovního účtu a číslo banky pro Českou republiku nebo IBAN: a BIC SWIFT kód: pro Slovensko).
  • Ujistěte se, že je vrácená položka ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi se všemi nálepkami a v originálním obalu. Výrobek nesmí být používán venku, opotřebovaný nebo zneužitý. Jinak nebudeme moci zboží přijmout a vrátit vám peníze. 
  • Zašlete balíček poštou do ruky. Vrácení bude provedeno na vaše náklady. Chcete-li zkontrolovat dodávku, zašlete nám kód balíku, budeme sledovat průběh dodání.

Požadované dokumenty:

K vaší objednávce jsme připravili a připojili fakturu. Umístěte jej do krabice s produktem. Bankovní údaje pro vracení peněz můžete zadat přímo na faktuře.

Vrácení peněz bude provedeno, pouze pokud budou splněny podmínky pro vrácení. Pokud vrácená položka nesplňuje výše uvedené požadavky, balíček bude odeslán zpět odesílateli.

Vrácení peněz se provádí pouze bankovním převodem do 14 dnů od data dodání zboží do našeho skladu.

Zboží k vrácení, výměně či reklamaci zasílejte pouze na tuto adresu:

ZENDA s.r.o. E-shop U-Star.cz Novákových 380/18, Praha, 18000.

Odpovídáte za bezpečnost vaší zásilky a vrácených položek před jejich příjezdem do našeho skladu. Proto použijte sledovatelné způsoby přepravy a pokud je to možné, pojistte zásilku. Uložte si stvrzenku. V případě ztráty zásilky můžete kontaktovat kurýrní službu.

IX. Ochrana osobních údajů

Objednáním zboží dává kupující souhlas k využití, shromažďování a archivování osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu prodávajícího a nebudou zveřejňovány, ani poskytovány třetím stranám.